کریم عباسی

کریم عباسی

وبلاگ شخصی کریم عباسی
کریم عباسی

کریم عباسی

وبلاگ شخصی کریم عباسی

اعلام حضور در انتخابات مجلس دهم

با سلام خدمت تمامی شما خوانندگان عزیز این وبلاگ

بر خود لازم و واجب میدانم که از تک تک شما دوستان عزیزی که این تارنما را میخوانید و بنده را از نظرات ارزشمند خودتان بی بهره نمی گذارید تشکر و قدردانی نمایم و روزگاری توام با بهروزی و سلامتی و پیروزی حق علیه باطل و پیروزی اندیشه پاکتان را برای شما و خانواده محترمتان را از خداوند منان آرزو نمایم.

همانگونه که خود مطلع و مستحضر می باشید بنده قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کازرون(مجلس نهم) را داشتم که فعالیتهای مستمر و خوبی را به کمک شما دوستان طی ماههای قبل از انتخابات انجام دادیم . با توجه به نظر سنجی های به عمل آمده توسط منابع موثق و همچنین آمارهای بدست آمده توسط دانشجویان دانشگاههای مختلف از رای  پایه خوبی نیز برخوردا بودیم که این خود عاملی بود تا بدخواهان بنده با توجه به نفوذ اداری که در هیاتهای اجرایی داشتند مانع از ثبت نام اینجانب در انتخابات مجلس نهم شده و زحمات شما دوستان عزیز را با این کارشان به خیال خود به باد دهند. نا گفته نماند که اشکال در ثبت نام بنده یه اشکال قانونی بود که خود جای بحث زیادی را دارد و از نقاط ضعف قانون ثبت نامی انتخابات میباشد.

اما نباید فراموش کرد که انسان به امید زنده هست و شبهای سرد را روزها بهاری در پیش است.

 همان بدخواهانی که مانع از ثبت نام اینجانب شده اند از هم اکنون که هنوز مهر انتخابات دور نهم بر شناسنامه ها خشک نشده کاروان تخریب و شایعه بر علیه اینجانب را شروع کرده اند.

جدیتریت شایعه عدم حضور اینجانب در انتخابات مجلس دهم می باشد ، که بنده را وادار به نوشتن این مطلب نمود می باشد.

بدینوسله بنده اعلام می دارم که در انتخابات مجلس دهم که سال 1394 برگزار خواهد شد حضوری محکم و قوی با توکل بر خدا و حمایت و مشورت شما عزیزان خواهم داشت و به هیچ وجه حاضرنبوده و  نیستم بر سر منافع مردم شهرستان کازرون ذره ای کوتاه بیایم.

و از هم اکنون نیز اقدامتات زیربنایی لازم جهت حضوری پر رنگ و محکم در انتخابات که لازمه برنده شدن در انتخابات می باشد را در حال انجام دادن میاشم.

خدایا چنان کن سر انجام کار که   تو خشنود گردی و ما رستگار

دعوت جهت هم اندیشی

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز که در مسیر انتخابات مجلس نهم یار و یاور این جانب بودید. بدینوسیله کمال تشکر و قدردانی را از محضر تک تک شما عزیزان دارم. همانگونه که شما نیز مستحضر هستید خواست خدا و اقدامات نابخردانه بعضی از انسانهای کوته فکر که بودن ما در انتخابات خاری بر چشمشان بود باعث گردید که این جانب در عرصه انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی شهرستان کازرون حضور نداشته باشم ولی به پاس قدردانی از زحمات شما دوستان که بالغ بر یک سال بدون چشم داشت یار و یاور این جانب بوده اید ، در نظر داریم گردهمایی به همین مناسبت و همچنین تصمیم گیری و مشورت درباره نحوه حضور در انتخابات آینده مجلس دهم ،در آینده نزدیک برگزار نماییم لذا از کلیه شما دوستان گرامی برای حضور در این هم اندیشی دعوت به عمل خواهد آمد. مکان و تاریخ و ساعت برگزاری متعاقبا از طریق همین تارنما و همچنین از طریق سامانه پیام کوتاه برروی تلفن شما عزیزان به اطلاع خواهد رسید. کریم عباسی 1391/01/29